ogretmen_anneee ben de sezaryen oldum ama sıkıntı yaşamadım. Ağır ama o kadar da değil . Bazı hastaneler pusetsiz çıkarmıyor bebeği. Ayrıca oto koltuğu olarak kullanıldığı İçin bence durumunuz varsa puset alınmalı. Portbebe hele de soğuk ve rüzgarlı havalarda pek kullanışlı değil. Pusetlerin hafif olanları da var. Ayrıca oto koltuksuz araca da bindirmeyin bebeğinizi kaza falan yaparsanız Allah esirgesin