ogretmen_anneee mmm valla ben de aynı sen gibi yaptım bacım, kabin sistem aldım içine ayriyetek yatak aldım, yenidoğanı çok rahat koyabiliyorsun. Eğer becerebilirsem öyle kullanıcam yok olmadı kucağımda götürücem ama puset işine kesinlikle girmicem 🙈 bu benim şahsi görüşüm tabi, kimisi şart diyor lazım oluyor diyor🙈