Bizimde 39+3 bu gün nts de azda olsa ağrım cıktı, adet agrısi gibi aralıklarla banada belirti veriyo ilk hamileligim oldugu icin ne derecede agrim baslasiginda hastaneye gitmeliyim bilmiyorum🤦♀️ bende bebegin suyunun patlamamasından, kakasını yapmasindan korkuyorum.