busden Hayır harika bir doğum sürecim oldu. Evet sancıyla acile gittiğimde ilgi pek göremedim hatta hastane değişikliği bile yapmayı düşündüm ama iyiki yapmamışım. Evet odada doğum oluyor normal yatakken doğum başlayınca çatala dönüyor . Doğumdan sonra orda kalıyorsunuz sabah normal odalara çıkarıyorlar. Hemşireler ebeler hiç azarlamadı benı o şansa canım ya genelleme yapamam Allah razı olsun bana çok iyi doktor hemşireşer ve ebe denk geldi. Tam tersi çok yardımcı oldular her konuda. Sancı çekerken odaya arada sırada açılmaya bakmak için biri geliyor bakıyor gidiyor doğum başladığında odada rahat 10 15 kişi vardı. Erken doğum yaptım ondan mı bilmiyorum ama bu şekildeydi benim 🤷♀️ Tek sıkıntı yemekleri gerçekten Allah affetsin kötüydü 🤦🏻♀️Bide aşırı yoğun bir hastane yani doğumhanede yer yoktu ben acile geldiğimde yanımdaki kadının doğumu başladı diye muayenehanede doğurttular 🤷♀️