busden Kızlar normalde doktorumun kendi kliniği var oraya gidiyordum ama 1 ayda doğum ücretine 800 tl zamn getirmiş. 3300 olmuş +covid testi. Var bide bu sebeple sanırım çam sakurada dogum yapacağım. Orada doğum yapan özellikle ilk doğumunu orada yapanlar biraz anlatırmısınız
Deletedmom23234 busden Vallahi özelden farkı yok o kadar diyim size. Doktorları, hemşireleri, çalışanları ilgi alaka süper. İçiniz rahat bir şekilde gidin ilk önce Randevu alın çünkü takipli olmanız şart o hastanede. Gerisini doktor size söyleyecektir
Glcntn busden Guzel_anne Kızlar 12. Haftamda ikili test yaptırdım burda randevu denk gelmişti tam 12. Haftaya şansıma ama sonrasında test sonucu çok geç çıktı . E nabızdanda bakıyorum ekli dosyadadır yazıyor ama bişi görünmüyor şuan 14+4 üm . Randevu alamıyorum sonuçlarımı alıp başka doktora göstercektim doktor olmadığından testin sonucunu vermiyorlar illa randevu alcakmışımda randevu bulamıyorum bide araya bayram giriyor 16 17 haftalıkken alsam nolcak onu sinirlendim baya ama alamadım napcam siz nasıl yaptınız.
busden Guzel_anne 36 haftalığım fakat bugün nstde sancım çıktı kendi doktorum erken doğum olabilir dedi. Ve ilk doğumum
Guzel_anne busden bence hiç beklemeden çam sakuraya gidin benimde 36+3 te nst de sancım çıktı erken Doğum olucak diye korktum ilk gebeliğimde özele gittim aynı haftada doğum yaptım ve bebeğim vefat etti davalık olduk hemen bana acilde ağrı kesici serum takıldı çok güzel ilgilendiler çam sakurada ikinci doğumum ve sezaryen oldu 39+0 a kadar geldim evde bol bol istirat ettim ve sıvı tükettim çok şükür
Guzel_anne busden doğum sürecini anlatiyim eğer bebekte ve sizde bi sıkıntı yoksa kolay kolay günü gelmeden doğuma almazlar sizin ilk sanırım öncelik normal doğuma verilir ameliyatana hastane tertemiz doktorlar hemşireler çok güzel ilgilendi ücretli tekli odalar var sezaryen için normal doğum tekli odada oluyor bebek için mama ve emzik yasak emzirme dostu hastanesi olarak geçiyor baba Doğum olunca 10 dakka bebeği görüyor bidaha gelemiyor yanınızda 1 bayan refakatçi kalıyor bidaha değişmez taburcu olana kadar 2 gece kalmak zorunlu sıkıntı yoksa 3 gün çıkış bebeğin kontrollerine refakatçi hep gidiyor bebek yanınızda kalıyor bebeğin ilk kıyafetini refakatçi giydiriyor yemek 3 öğün geliyor emzirme danışmanları sürekli bilgi veriyor ☺️
busden Guzel_anne sizin normal doğummuydu acaba. Doğumu ebelermi yaptırıyor doktorlarmı ve doğum anında ebe ve doktorların yaklaşımı nasıl acaba 🤗 normal doğumda odada kaç kişi oluyor
Aslic Guzel_anne merhaba cok merak ettigim bi konuya deginmissinizde sezaryen icin ucretli oda tutulabiliyor demissiniz sanirim ucretli oda tutuncada es refakat edemiyor mu ?
Guzel_anne busden benim sezaryen doğuma 2 tane doktor girdi normal doğum tek kişilik odanda oluyor yani kendi kalıcağın odada Doğum yapıyorsun ebelerde bakıyor doktorda doktorlar şahane ilgi alaka süper 👍
busden Guzel_anne açıkcası çok tedirginim. Çoğu kişi gelen geçen odaya giriyor ve bakıyor falan demişti. İlk doğumum olacağı için biraz korkuyorum 🤗 peki sancı olduğunda direk acilemi gitmem gerekiyor hastanenin doluluk kapasitesi nasıl
Anne3434_ Guzel_anne merhaba sezeryan dikişiniz nasıl dış dikişmi yoksa yapıştırma mı yapılıyor doğum yapıcam da sakurada merak ediyorum
Guzel_anne busden tedirgin olmayın özelde rahat edilcek diye bi garanti verilmiyor zaten allah iyi insanlarla karşılaştırsın zaten gitmişsiniz oraya 37+0 dolduktan sonra randevusuz alıyor fakat sancım var diyin ve acile gidin en iyi şekilde bakarlar 👍
busden Deletedmom23234 orada da takipliyim aslında kontrolere tahlillere falan oraya gidiyordum. Ama doğum konusunda biraz tedirgindim. Sizde oradamı doğum yaptınız normal doğummuydu 🤗
Deletedmom23234 busden Yok ama orada doğum yapacağım inşallah ☺️ Fakat orada doğum yapanların hepsi aşırı memnun burada da çoğu arkadaşımız hep memnun kalmışlar 😍
Deletedmom23234 Guzel_anne Yok ya maalesef eskisi gibi 37′den sonra almıyorlar. Yoğunluk olduğu için 40. Haftadan sonra randevusuz alıyorlar artık 🥺
busden Deletedmom23234 peki acile gittiğimizde mesela doğum sancıları var ama hastanede yer yok ise napıyorlar
Deletedmom23234 Neyzen Demet Acar Sayım, Emrah Dağdeviren şimdilik bu iki doktora gidiyorum işlerinde çok iyiler kesinlikle bir kişiden bile olumsuz bir yorum görmedim 🤭 zaten şansınıza hangi doktor denk gelirse artık çünkü Randevular zor bulunuyor
tcasl Neyzen ben dün demet hanıma gittim bebeğin herseyine bakti normalde ultrason kağıdı vermiyolar onu verdi herşeyi çok güzel bi şekilde cevapladi özelden farksızdı