Selam hanımlar, son adet tarihim 15 Mayıstı. Doktora 26 Haziran’da gittim. Ultrasonla baktı ve daha 4 haftalık 15 Mayıs olduğuna emin misin dedi. Sonraki hafta tekrar gittim kontrole yine hayret etti ya sen emin misin adet tarihinden , geç döllenme olmuş o zaman dedi 2 kere böyle şok geçirdi . Bu arada eminim ben bekarligimdan beri tarih not ederim adet günlerimi. İmkansız mı ki geç döllenme neden bu kadar şaşırdı ? Yaşayan var mı 🙄