Happy-41 Bebegim4 yok idrar tahlili yaptırmıştır acilde ben onu aile hekimliğinde yaptırdım dedim ama ne kadar doğru sonuç verdi bilmiyorum
Bebegim4 Happy-41 doğrudur canım onlarında idrarı kanı ben hastanede orda verdiğim aynı çıkıyo aklın kalmasın o konuda
Happy-41 Bebegim4 yarın sabaha randevu aldım bakalım inşallah hersey yolundadır. Doktora sordum bu hafta da su gelmesini beklemeyiz yarın gelin dedi ,idrar tahlili vs bakarız hemde ultrasyonla bakalım dedi.
Happy-41 Bebegim4 merhaba cnm muayeneye gittim ,fitil verdi idrar yolu enfeksiyonu oluyor bu dönemde dedi ,ultrasyonlada kontrol etti ,bugünde kasiklarimda ağrı başladı mide bulantısı da yapıyor bian önce geçer inşallah.
cigdemmacr Bebegim4 Bebegim4 progestan bende kullandkm kullandığım zaman su gibi akıntım oluyodu doktorum normal demişdi progestanı icmeyince gelmiyodu
Bebegim4 cigdemmacr kuzum günde 3 kere kullanıyorum ve sürekli progestan geri geliyo beyaz sıvı sulu falan sürekli iç çamaşır değiştiriyorum o yüzden kaşıntı da yapıyo
cigdemmacr Bebegim4 ben agızdan alıyodum vajinadan alındıgında bi saate yakın yatın dıyolar geri çıkmasın diye kaşıntı varsa mantar veya enfeksiyon olabilir daha önce başıma geldi fitil ve antibiyotik kullandım 😔 gecmıs olsun canım 😣
mucizeannesi1 Happy-41 doktora gitmelisin bence bu tür şeyler ihmale gelmez rabbim korusun en azindan geç olmadan müdahale edilir . Benim yoktu koku kaşıntı ama mantar dedi. Çamaşırında sürekli ıslaklık hissediyordum.
Happy-41 mucizeannesi1 Alttan muayene ile mi teşhis koydu yoksa idrar tahlilimde mi çıkıyor yarın sabah gidecem doktora bende .
mucizeannesi1 Happy-41 alttan muane şeklinde bakılıyor . 27. haftamda baktığı zaman ebe turnusol kagis8ni sadece sürüntu şeklinde sürdü ilerlemeden kağıdın renginin değişikliğinden anladı sanırım. O zaman yoğun akintin var demişti.
Happy-41 Iremnurr18 bende bugün gittim fitil verdi ,sizin fitille gecmismiydi başka yapabileceğimiz şeyler var mı bol su içmek dışında, bugün kasik ağrısına yapmaya başladı içten bi ağrı mide bulantısı.