Bebegim4 progestan yapıyordur gebeliğin ilerlemesiyle doğru orantılı zaten bir akıntı da oluyor ikisi beraber baya sıkıntılı oluyypr,doktorlar bebeğin suyu olsa gelen miktardan anlarsınız diyorlar.Akıntı gibi değil baya fazla geliyormuş sızdırmada bile idrardan fazla geliyormuş.