DidemLk çok teşekkür ederim canım. Aslında dr demedi sonucu aldığımda dr çıkmış orda bulunan hemşireler dedi. Ben kısa yoldan anlatıvereyim diye öyle dedim. bugün dr kürtaj için gelmiş hastaneye. Gösterdim. Eğer dün ben bu sonucu görseydim sana gebesin demezdim. Gebe değilsin de demezdim. Takip edecez derdim dedi.