Semisko evet canım eğer kimyasalsa değerin düşmüş olucak bende kahve renkli lekelenme olarak başlamıştı ama akşama doğru normal kanamaya geçmişti özel hastaneye gidip kan vermiştim yarım saat içinde cevaplar çıkıyor zaten değerim düşmüştü bir doktora gözüktüm ultrosondada baktı rahmin duvarları incelmeye başlamış kimyasal gebelik ve düşük yapıyorsun demişti. İnşAllah hakkında hayırlısı olur🙏🏻 Bi tane tanıdığım ablamda ilk iki ayı adet olmuştu hamile olduğu halde yani 3ayda hamile olduğunu öğrenmişti. Bu ihtimalde var oyüzden oturduğun yere yakın özel hastane varsa bence bi kan ver . Rabbim hayırlısını versın inşAllah🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻