Benaytemel ya gerçekten sırf bu kalıplaşmış düşünceler yüzünden kaç kadına vajinal doğum yap diyip baskı yapılıyor. Kaç tane kadın sakat kalmak uğruna, onlarca iç dış yırtık dikiş uğruna doğumu vajinadan yapayım da ne olursa olsun psikolojisine bürünüyor. Yıkmak lazım artık aşmaz lazım bu şeyleri. Kadınların üzerinden öncelikle kadınlar elini çeksin artık. Vücudun neye uygunsa iyi olan odur. Vücut vajinale uygun değilse vajinal doğum yine de iyidir diye bir şey yok olamaz