MHA21 vajinal doğum tabi ki. Fıtratımızda uygun olan bu çünkü. Tıbbı bir gereklilik durumda uygulanmalı sezeryan bence. Bir ameliyat çünkü. Coğu gelişmiş ülkede sezeryan sadece zorunlu durumda yapılıyor. Ama ülkemizde malesef gözünün üstünde kaşın var diye sezeryana alıyor doktorlar. (kendi isteğiyle sezeryan olanlara saygım sonsuz herkesin tercihidir o ayrı) Normal dogumda bebegin gectiği yolda bebek için özel hazırlanan bebeğin ilk yararlı bağırsak bakterilerini aldıgı yer var bebek orda gecerken bunları yutar ve bağırsak sağlıgının ilk temeli atılır. Günümüzde bağırsagın önemi zaten anlasılmış durumda. Malesef sezeryana dünya gelen bebekler bu açıdan 1 - 0 geride başlıyor.