Comologgo Ben çok çok memnunum doktorumdan bize bir doktor değil abi baba oldu desem az kalır . Zaten randevu bulmak bile o kadar zor ki gidenler hep memnun ayrılıyor . Maddiyatçı bir insan asla değil, herşeyi güzelce anlatıyor açıklıyor , tetkik yapılacaksa ister burada ister devlette yaptır diyor , ilaç konusunda ise her zaman hem kalitesi ve fiyatı yüksek olanı hem de daha uygun olanı öneriyor belki maddiyatınız müsait değildir diye kendiniz hangisini tercih ederseniz onu alıyorsunuz . Mesela 2 Li test için bize bu testin sonucu pozitif çıkarsa tedavisi de çözümü de yok Eğer aldırmak gibi bir planınız olmayacaksa boşuna yaptırmayın demişti. Ki gerçekten de ikili testin sonucu pozitif çıkarsa aldırmaktan veya doğurmaktan başka çözüm yok . Ne zaman arasam gecenin 2 si sabahın 5 i her zaman Güler yüzle açtı telefonumu kapatırken de bir problem olduğunda mutlaka ara haberim olsun diye kapatır muayene de de aynı şekilde .
Hepsinden önce Allah korkusu olan birisi kızımda düşük riskim ve erken doğum riskim olduğunda bizimle beraber üzüldü , biz ağlarken verdiği morali asla unutamayız. Usg yi besmeleyle açıp bebeğimiz iyi ise çok şükür diyor kendi yavrusu gibi ilgileniyor . Normalde memur olmamıza rağmen sırf kendisi burada ve böyle doktor hiç bir yerde bulamayız diye gitmedik. Ben İstanbul / Ankara / Adana bir çok isim yapmış doktora da gittim hiç birisinde bu ilgi alakayı göremedim .