SaskinAnne benim pek catlamam olmamıştı sadece goguslerm en basindan itibaren buyumeye basladi altlari catladi suan 38 deyim 35te az az gobek altimda baslamis frketmemistm hiçbir seklde krem yag surmemistm. Ne yaparsam yapiyim normal dogumda dogm aninda daha fazla catlayacakmis umursamiyorm pek