Emdok canım kaç haftalıksın? Benim 16 haftalık 24ten sonra adanaya gelip ebru tarımda devam edeceğim bi aksilik olmazsa. Muayene ücreti 700-750 dedi. Medline da bi yakınım doğum yapmış 5ten başlıyormuş. Ayrıca doktora da ödeme yapılıyor sanırım. Bir de sgk anlaşmaları var mı bilmiyorum, bebişler ybakımda falan kalırsa onların ödemesi de çıkabilir. Ne kadar sıklıkla çağırıyor dr genelde?