Nilufer89 Ayseveikimelegi oo evet bu soyledikleriniz bayağı ağır. Bende çevrenin önerisiyle gittim memnun kalınca da devam ettim. Insallah sorunsuz bi sekilde doğurur cikarim
Gdizmen @BaharBulut medline sevgi hanimi oneririm size eray beyi bilmiyorum ama sevgi hanim gayet sicak kanlidir
Mihracs Ayseveikimelegi bilmem ben kendi kliniğine gidiyorum gayet iyi ilgili hastalariyla konuşuyorum herkes çok memnun :)
Ayseveikimelegi Mihracs hastanede çalışırken çok yoğundu şimdi kendi klinigi tabiki ilgili olacak o kadar muayene ücreti alıyor sonuçta 😂
Mihracs nirvana95 her hamilelik kendine özeldir bazı hamilelikler de riskli durumlar olabiliyor doğum ücretleri de değişebiliyor canım benim fiyat vermem dogru olmaz 3500 den başlıyor diye biliyorum
nirvana95 Mihracs 3500 den başlaması gayet makul çünkü özel muayenehanesi olan doktorlar anlaşmalı hastanelere de ödeme yaptıkları için biraz fazla isteyebiliyorlar
Mihracs nirvana95 aynen öyle ve gerçekten memnun kalabileceğiniz birisi kendisi bazı doktorlar parayı alır ama hiç hak etmez Gökmen bey bambaska.34 haftalık hamileyim her sorunumda cevap bulabileceğim bir asistanı var gece saat kaç olursa olsun
nirvana95 Esrasmsek bende orda doğum planlıyordum ama hastanenin ebe konusunda sıkıntı olduğunu duyunca tereddütte kaldım son bir aya kadar kesin orda yaparım diyordum ama öyle olmayacak gibi