Hanımlar 38+1 den Bugün biraz ağrılarım vardı bana göre doğum çok yakındı ama çatı muayenesi olduk çok tatlı bir bayan doktor acildeydi çatala geçtim üstümü güzelce örttüm sonra geldi hiç bakmadı bile direk işlemi yaptı çok kısa sürdü hiç korkulduğu gibi değilmiş.Hic açılma incelme yok maalesef Çatı muayenesinden sonra doğumu hızlanan tetiklenen nişanı gelen oldu mu aranızda acaba