HappyMom Vallahi her bebeğe her bebek bezi olmuyor abimin çocığu prima kullandı pişik yaptı kızardı poposu sonra molfix kullandı bir süre sonra o da yaptı şimdi sleepy kullanıyorlar memnunlar..Diğer yiğenim ise erkek ilk başından beri sleepy kullanmaya başladılar pişik falan yapmadı ama kakası çişi çok oluyordu ve taşıyordu 6 aydan sonra emeklemeye başladıkları içinmidir bilmiyorum.Sonra yaşını doldurmaya yakın bayb me ye geçtiler baya memnun kaldılar şimdi 2 yaşına gireceği için bayb turco kullanıyorlar..Ben bayb me aldım tabi bakalım çocuklarımız hangilerini tercih edicekler o da var tabi 😊