Symazturk _Masal_ ben de onu tercih ettim insallah bebişlerimizi rahatsız etmez 1.5 ay sonra kullanılmayı bekliyor 🐣
Elisare HappyMom prima ilk kizimda da prima kullandım bu bebegimde de prima kesinlikle ilk aldığım ve hic bir zaman değiştirmek xorunda kalmadigim bir bez
Fgk Guneyinannesi1 Bunların dışında Paddlers Baby var, yeğenime kullanıyoruz ,tüm bilindik bezlerden daha iyi,ben de kullanıcam inşaAllah.Yorumlara baktım kullanan herkes çok memnun.
Aysenurmom Esmabz henüz 20 haftalık gebeyim ama kullanıp memnun olmayanı görmedim sadece bazı şeyler biraz tecrübe gerektirecek bu da bebeğim için değer .
Esmabz Aysenurmom bende sayfadan yorumlara bakıyorum olumlu genelde zaten dediğiniz gibi denemeye değer alışırız zaten zamanla.
Dilaraa06 HappyMom sleepy alerji yaptı, baby turco pisik yaptı, şuan baby me kullanıyorum memnunum 👍👍
BurcuGorkem Dilaraa06 ben de onu kullanmayı düşünüyorum çiş gostergeside varmış sanırım, en ufak ıslanmada renk değiştiriyormu?
Ayseclik-7 2kusunannesi bende Jenny willy aldm stokladm bimden yenidoğan için olanlardan birkaç tane ama kararsizdm acaba bitane kullanıp deneyip sonra mı devamını alsaydm ki diue ama bu yorumunuz içimi rahatlattı gerçekten 🤗
2kusunannesi Ayseclik-7 valla ilk bebeğimde prima kullandım ne pişiği geçti ne taşması ama bunda hiç bi sıkıntı yaşamadım lu an 2 numaraya geçtim
ElifBademmm Kızımda prima kullandım sıkıntı yaşamadım, şimdi oğlum içinde prima premium care aldım 1 numara bakalım sıkıntı olmazsa devam ederiz inşaallah
Nurayademir Benim ilk gebeliğim henüz doğum yapmadım prima primeum care aldım bir numara 70 li paket bakalm deneyip göreceğiz
d0lunaayy HappyMom ilk kullandığım bez oydu sleepy molfix kullanıidım onun kadar rahat ve iyi gelmedi birde kremliydi
Aysenurmom Hatice4270 henüz almadım ama instagramda damla_kadinlar sayfasından almayı düşünüyorum toplu bir şekilde . Y ybb_evim sayfası var .bunlara bakabilirsin .
Mltmtb 2oglusannesi her emdiginde kaka yapicak daha emerken yapiyor hatta gece 2 4 5 .. emzirirken uyumamak icin direniyorsunuz zaten bir de kalkip bezi yikicaksiniz valla helal olsun🤣🙈 ben 3 gun sonra pes edip markete kosarim.normal bezle bile kakasina yetisemiyoduk yikanabilir ile bol bol stok yapin derim kolay gelsin. :)
Aysenurmom Mltmtb yıkanabilir bebek bezi kullanan bebeklerin çoğunluğu kakasını bezine yapmaz . Genelde YBB kullanan anneler "Tİ"yani tuvalet iletişimi yöntemi yapar ve kakayı bebek doğumdan itibaren klozete yapar . YouTube da araştırabilirsiniz isterseniz