Prensimgeliyo o yüzden istemiyorum bende devlette doğum yapmak eşimde yanımda olsun istiyorum doğuma girerken ve çıktığımda onu görmek isterim onun da bebeğimizle vakit geçirebilsin istediği gibi hastaneye gelebilsin saat kısıtlaması vs olmasın istiyorum herşeyin hayırlısı tabi zaman ne gösterir bilmiyorum