Sdtcnts evet ciddi ciddi 30 da hissettim. Ve benim bebegim öyle hareketli bir bebek değil nadiren hissettiriyor veya ben ilk olduğundan çok geç hissettim ya da anladım. Ama net şekilde 30 da hissettim öncesi hep dediğim gibi minik kalp ritmi gibiydi veya tekme. Hala da elini ayağını göremedim biyerlerde bazıları görüyor mesela 😂😂😂😂