Sdtcnts bende siz gibiydim ilk gebeliğim sürekli elim karnımda bişeyler hissetmeye çalışıyordum herşeyi acaba bebek mi bagırsak hareketi mi ki diyordum ama emin olamamıştım 😊 19+4 te hiç ummadığım bi anda otururken bariz pıt pıt oldu şok oldum 😊 sonrasında gün aşırı hissetmeye başladım tavsiyem tatlı ya da yemek yedikten sonra biraz sol tarafınıza yatın sonra ayaklarınızı yüksege koyun birkaç dakika sırtüstü bekleyin 😊😊