Hafissee Rumican cesaretlik bişe yok 😁 devlet hastahneleri sonuna kadar normal doğum taraftarı zaten kaldı ki cok cok zoe bir durumda ise bebek doktor o zaman kendi der normal olmaz hemen sezaryen alalım diye
[silindi] Rumican Canım benim pozitif düşün, hemen hayati tehlikeymiş gibi düşünme. Kardeşiminde boynuna kordon dolanmıştı, normal doğum oldu ve gayet sağlıklıydı. Benm ilk bebeğimde de vardı normal doğurdum üstelik 39+5 te.
Hav12316 Rumican ben tiktokta Züleyha diye bir kadın var onunda dolanmıştı hemde 2 dügüm sürekli soluna yatmış açılmış
LalinMom Rumican Kaç tur olduğu önemli benim kızımın 2 tur dolanmıştı . 3 ve üzeri risk ama riskli gebelikte 2 tane bile risk faktörüdür . İlk etapta hastane yatış ve yakın takip sonrasında ise günde 3-4 kez nst+ Usg kontrolü yapılır bende böyle olmuştu . Çünkü kordon dolanmalı bebepin kalbinin durmasına yol açıyor . Sırf bu yüzden 37 haftada doğurdum kızımı o riski göze alamadık
LalinMom Hafissee Riskli gebeliklerde 2 tur dolanması bile risktir, Kağan Kocatepe Normal ilerleyen gebelikler için söylüyor onu. Başıma geldiği için biliyorum.
Rumican Allaha sükür düzelmis galiba ki doktor bisey demedi son 11 günüm allahin izniyle kucagima almayi nasip eder insllahh allah herkese kolaylik versinn annelik kolay degilmis korku stres heycan bu duygularin hepsini bianda yasamak cok degisikmis