Senmerve Rumican sezaryana alması lazım dpktorun kaç haftalıksın alah yardımcın olsun canım inşallah sağ sağlim kucaguma alırısn
Hafissee Rumican AnneEsra_55 Senmerve kordon dolanması sezaryen olcak anlamına gelmiyor . Emin olmadan net sezaryen alır diyip kadını korkutmayın boş yere . Bebegin suyu azalırsa ve kordon defalarda dolanırsa anca o zaman sorun oluyor . Ama onun harici iki tur da dolansa normal doğum yapılabiliyor . Doktor kağan kocatepenin de anlattıgı gibi bebek kordonu prize taktıgımız kabloya benzer dışında kordonu koruyan bir katman var . Detaylı bilginiz olmadan annemizi korkutmaya gerek yok 🙋🏻♀️
Rumican Ama altdan muayne etti doktorum ozeldeki normal dogum dedi ama özelde yapmicam devletde yapicaktim kendindoktoruma olmicam yani develtde pandemiden dolayi sıra bulamiyorum ve suan nabicam bilmiyorum
Momm52 Rumican sıra alamıyorsan acile git hareket hissetmiyorum sancım var de eğer sezaryen gerekliyse söyler yada sezaryene alır doktor
Hav12316 Rumican ben tiktokta Züleyha diye bir kadın var onunda dolanmıştı hemde 2 dügüm sürekli soluna yatmış açılmış
Rumican Momm52 bende öle yapiyim dedim cünku zaten devletde yapicaktim ama hic oraya sira vermediler o yuzden hep ozele gitmek zorunda kaldim özele gittim icinde gıcik olup söyleniyolar o yuzden agrim var diyip girmem lazim :(
Rumican Yagmur_849884 ozel deki doktor neden normal dogum dedi anlamis degilim yaaa herkes sezeryan derken
Yagmur_849884 Hafissee korktuğu için sorduğunu sanmıyorum ama kordon dolanmasında normal doğum saçma bence
LalinMom Hafissee Riskli gebeliklerde 2 tur dolanması bile risktir, Kağan Kocatepe Normal ilerleyen gebelikler için söylüyor onu. Başıma geldiği için biliyorum.
Hafissee Yagmur_849884 hayır saçma değil videolar var açıp izleyin lütfen . Normal doğuma da engel değil
Rumican Nasip diyorum o zaman allah neyin ne sekil nasip.ederse ama bebgm icin aagliklisi neyse öle.olsun istiyorum her gun dusunuyorum bisey olur mu olmazmi diye :(
Rumican Hafissee dogrudur olmaya bilir izliyorum tabiki arastiriyorum ama buna cesaret edicek develt hastanelerinde ebe vs varmi doktorlarin girmedigi söyleniyor cünkü
Hafissee Rumican cesaretlik bişe yok 😁 devlet hastahneleri sonuna kadar normal doğum taraftarı zaten kaldı ki cok cok zoe bir durumda ise bebek doktor o zaman kendi der normal olmaz hemen sezaryen alalım diye