papatya56 annesinin_beybisi Bende 4 aydır istiyorum bu ay olmasa dedım hastanede yumurtlama takibi yapım
annesinin_beybisi papatya56 kendin evde ovulasyon testiyle yap ayni sey oluyor testte görünüyor zaten
papatya56 annesinin_beybisi Bu ay yaptım canım adetımın 10 gunu gordum dun 12 gündü kan verdim negatifti dedım bu ay klomen kullanım hastanede takip edim
annesinin_beybisi papatya56 aynen canım o zaman hastahanede kontrol ettir ben önümüzdeki ay rahim filmi cekilicem bir dahaki ay da asilama yapılacak
cnn34 papatya56 canım testte pozitif ama buna güvenme benim hep başıma geldi yokken pozitif çıktı erken gebelik testlerinde o çizgi hep var sanırım.. umarım pozitiftir