Omay0707 https://resimyukle.io/r/cwHRoqEZ68 Kızlarr cuma günü kan vermiştim negatifti bügün tam adetimn 8.gün geçikmesi test yaptım varmı yokmu anlayamadım
metehaninannesiii Omay0707 malesef canım ben göremedim ama yinede kan testi ver sen bazen testler yanlış çıkabiliyor
DRYD Omay0707 Ben çizgi göremedim. Sonuç negatif gibi duruyor ama şüpheniz hala varsa gidip kan verin👍🏻
Ikincimelek Ya nedense ben gordum..kuruma cizgisi degilse.. bi kan vern olmadi..benmde oleydi testm kan verdm 25cikti..
Mom0871 Omay0707 benimkide böyle yok gibiydi çok yeniydi ondan sonra yap net çıkar adetimin üstünden 5 gün geçmişti doktor 5 haftalık olduğunu söylemişti
Bebegmbenm Omay0707 😍😍 benimde böyleydi ertesi sabah ilk idrarımla yaptım netleşti kan verdim hemen. Geç döllenme de böyle olabiliyor kan verin lütfen ❤️
Omay0707 Bebegmbenm ilk idrarla yapmadkm belkide o yüzden net degildi yarın tekrar deneyecegim inşallah vardır ya bekliyorum geç döllenmedir umarım 😍😍😍😍
Omay0707 Mom0871 bügün ilk idrarla yapamdım testi böyleydi yarın denerim 4 gün boyunca koyulaşana kadwr inşallah varıdr ve koyulaşır 😍❤️
Atahanzehra Omay0707 benim de böyleydi kan verdim negatif çıktı , 7 gün sonra tekrar kan verdim olmayınca onda çıktı . Geç döllenme oldu şimdi 18 haftalığız :) senin de inşallah güzel sonuçlanır 🙏🏻
Omay0707 Atahanzehra ya inşallah ilk defa adet geçikmesi yaşıyorum geçen ay 23.gün oldum bu ay ise 37 oldj hala tık yok hamileyimdir diye şüphe ediyorum negatifi gördükten sonra üzüldüm ama geç döllenme olabilir diye ümitliyimm inşallah dualarını bekliyorum 🥰
Omay0707 Bebegmbenm inşallah vardır ❤️ umarım birgün yazarım buraya hamileyimm diye dualarını bekliyorum 🥰🥰🥰
Atahanzehra Omay0707 bende korunmayı bıraktıktan sonra 3 ay hep adetlerim 10 , 20 gün gecikti en son Şubat ayında 26 gün geçikti rahim kendini hazırlıyordur dedi doktorum martta hamile olduğumu öğrendim resim ekleyemedim aynı böyleydi test ilk öğrendiğim de