Mom54544 evin içi en düşük 35 derece ama öyle bir boğucu nem var ki nefes aldırmayan en az 45 hissediyorsun. Dışarıda 60ı var bence nemle birlikte 😂 tüm şehir düdüklü tencere gibi ve 11. Katta oturduğum halde gram esmiyor, eserse de yüzüne biri hohluyor gibi sıcak hava geliyor. Anlatıyorum ama gelmeden tahmin etmek imkansız çünkü ben anladığımı sanmıştım çok yanılmışım 😂 benim de annemler Keçiören bademlikte o taraf yüksek ya hamile ya da menepozda değilse yanıyorum diyene inanmam 😂