biyologelif İkisinide tattım sezeryan esnası bir şey değil tabi ama sonrAsı tam bir işkence. Berbat bir acı ki ben acıya dayanıklıyım. Normal doğumumda 3-5 saat saç baş yoldum ama sonrası mis
leyla_ok Tugbaslan3458 40 gün lohusalıkta karın iniyor mu ? Eski kiloya dönmesekte o şiş karın kalmıyor degil mi 🤔
Tugbaslan3458 leyla_ok koca göbekli şiş karın iniyo evet ama kötü bi goruntu kalmaması için tayt giymek avantaj her insanın vücudu aynı da olmayabilir ama genede duruma bakılarak kalmışsa tayt giymeyi tercih edin malum 40 dan sonra ne kaldıysa daha gitmiyo
leyla_ok Tugbaslan3458 Tayt korse alacağım.İnşallh toparlar artık diyetle vs desteklicez.Teşekkür ederim 🌺