Gizemkurt35 54 le hamile kaldım ilk 3 ay hormonlardan dolayı yemeden içmeden kesildim ve 50 kiloya düştüm 38+0 da doğum yaptım doğuma 64 kiloyla girdim bebeğim 3.500 kilo doğdu şuan da hamile kaldığım eski kiloma döndüm 54 kiloyum tabi doğumdan sonra bu kiloyu vermemi destekleyen sezeryan tayti en büyük faydası oldu 40 gün boyunca onunla gezdim/ ne kadar sürede toparlandim ? 1 hafta annem ve kayinvalidem yanımda kaldılar 1 hafta sonunda herkesi evine yolladım bebeğime bakanilcek kadar ayaklanmistim gene ağrılarım vardı ama ani hareket etmemeye emzirirken sırtıma yastık koymaya dikkat ettim ve o günden bu güne kadar bebeğime tek başıma bakıyorum şuan 3.5 aylık oldu sezeryan doğumun en önemli noktası toparlanmak için 1 yüksek morel mutluluk 2 bebeğine bakmak için azimle doğumdan çıktıktan sonra bol bol yürümek yatmamak / ne kadar yüksek morel de olursan o kadar sütun çok olur hemde çok çabuk toparlanirsin sen toparlanirsan bebeginde bi okadar çabuk toparlanır