Nilinannesi rabbim kimseye yaşatmasın canım öncelikle ama benim ablamada ilk gebeliginde hemde 2 tane birden oldugnu ve bir dünya şey önerdiler ve hiç bir şey yapmadı çok kafaya taktı 9 ay boyunca ve bebek dogmadan 8 ci ayında devlet hastanesinde bir doktor öyle bişey yok diger ultrason kagıtlarına bakıp doktor bile şok olmuştu yine Ablam engelide olsa benim dedi ve dogum yaptı şimdi yiyenim 7 yaşında ve maşşalhı var yanlız hiç takma allah en güzeli neyse onu nasip eder