Canım banada dediler hemen doktorumla görüştüm çok üzüldüm kötü oldum ama doktorum bunlara kafaya takılacak bulgular değil 26. Haftadan sonra kayboluyor sadece gözaltında tutulması gerek dedi hiç bir şekilde bir Tedavi önermedi bebeğin bu dönemlerde beyni gelişim aşamasında olduğu için böyle şeyler normal oluyormuş bebeğin beyni geliştikçe onlarda kayboluyormuş hatta benim ablamın kızınada dediler sonra kayboldu ben gönlümü ferah tutuyorum herşey Allahtan canım benim seninde gönlün ferah olsun bende bu ay sonunda gidicem inşallah iyi haberler duyarım umarım senin içinde en güzel haberler olur