Öncelikle hepinize merhabalar diyorum 🙋🏻♀
Burada tek tük yorumlarımı illa görmüşsünüzdür. 😊 hepinize imkanım , bilgim yettikçe yardımcı olmaya çalıştım😋🤣
Veeeeeee o cümle BENDE DOĞURDUM 😂 oh be dünya varmış diyorum.
Anlatmaya başlayayım 😊
Öncelikle sabah kalkıp kızıma çorba içirdim , karnını doyurdum. Kızımda sürekli anne bugün parka gidelim seni sallıycam kardeşim içerde sallansın diyordu 😂 bende tamam kızım gideriz diyordum. 10 dakika geçti geçmedi oturduğum yerde birşey patladı yani içimde bir baloncuk patladı çok net hissettim 😂 ve dedim ki nayırrr nolamazz sakın buraya akma 😂 halı batacak 🤯 düşündüğüm şeye bakar mısınız 😁 herneyse bi kalktım bardaktan boşalırcasına suyum geldi (37+4) kızım bakmakla yetiniyor sadece 😁 ben kızıma kızım bana bakıyor 😁 daha anlayamadı , canım kardeşin geliyor dedim. Sonra bir heyecanla odadan odaya gidiyor KAAAAADEŞŞ GELİYOOOO KKAADEŞŞŞ GELİYOOO 😁 kızım sus diyorum duyan olucak (duyan olsa ne olacaksa artık) 😁 hemen eşimi aradım 😊 tabi o sırada buraya girdim bir güzel post açtım. Hayır duanızı aldım allah razı olsun 😊 sonra eşim gelince kızımı komşumuza bıraktık gözleri dolu doluydu içim parçalandı kızım kardeşini getirmeye gidiyorum sen oyuncaklarını ayarla aklında gelince beraber oynarsınız dedim. ( ah çok duygusaldı bu an benim için) arabaya bindik gidiyoruz hastane uzak bu arada 50 55 dakikalık mesafe var 😂 eşim çok endişeli eli ayağına dolaşıyor belli hemen arabada doğuracağımı sanıyor 🤷🏻♀ yan şeridi kullanıyor 😁 bi yandan sakinleştirmeye çalışıyorum ( tam tersi olması gerekiyordu) canım hemen doğum olmuyor diyorum sakin sür arabayı bu şeritten gitme diyorum. Bana ne dese yeri 😁hayatımda ilk defa bu yolu kullanıyorum bir bahanem var artık 🤯😂 ya dedim sen beni kullanıyorsun şuan 😁 çok heyecanlıymış diyor bende diyorum ki canim bir kızımız daha var onda aşman lazımdı bu durumu 🙄🤷🏻♀ bana demesin mi yok bu şeritte gitmek çok heycanlıymıs diye 😁 sinirimden doğuracaktım oracıkta 😁 herneyse cok uzattım 😘
Hastaneye geldim hemen nst ve açıklık işleri başladı 😁 düzenli sancılarım vardı ve bunu bende hissediyordum ve daha da artmaya başladı ( 3 cm ) açıklık. Neyse bu durum benim için iç açıcı bir durum 😁 giderek sancılarım çoğalmaya başladı ben stajerlerin gözünün içine bakıyorum 😁 gelse de biri muayene etse açıklığıma baksa 🙄 biriyle göz temasına girdim 😁dibime gelene kadar gözlerimi gözlerinden ayırmadım 😁 ve o müthiş soru açıklığına bakalım mı ? Ay senin canını yerim 😂 istemem sağ cebime koy hesabı iii olur dedim 😁😂 açılmam ilerliyordu nstden çıkmamla odadan odaya tur atıyorum. Eğilip kalkıyorum 😁 ya dedim şu uygulamaya bir daha gireyim ( düşünün yani o anda bile buradayım) arkadaşımızın bebeği gelmiyormuş ışık tutacakmış ay aldı mı beni bi gülme 😂😂 bende içimden diyorum kızım sana hemen bir ışık bulucam aaaa flash var 😂 herneyse burdaki rezilliklerimi geçelim😁 bir yandan eğilip kalkıyorum bi yandan karnımdaki kızımla anlaşma yapıyorum bak annecim beni uzun uzadıya yorma iki ıkınışta çık 😁 yoksa seni doğurmam içerde turşunu kurarım kalırsın orda diyorum 😁 ve aniden bir sancı aman allahım oda ne 😁 geliyor musun diyorum aferin kızıma annesinin akıllısı bak kardeşin sana oyuncaklarını verecek 😁 hepsi senin olucak , derken ay yettişşşiiiinnn komşular doktorlarrrr huuuuuuu 😁 birşey geliyor kara gözüktü 😁 ( cidden bu şekildeydim) 😂 adım atamıyorum beni taaaa nerdeki çatala götürecekler 😂 hah orda tamamen 🐧🐧🐧🐧 gibiydim yanımda ki hemşire sakinleştirmeye çalışıyor beni 🙄 ben zaten sakinim ayol 😂 sen sakin ol ben kadınının kolunu nazikçe tutuyorum ay o stresten benim kolumu kopartacaktı 😂 neyse o dağ gibi yolu ( 10 adım ) yürüdüm ve çatala geçtim doktorum geldi . kendisi çok iyi bir doktor işinde hoşgörülü ve samimi , ay sen dogurucan mi sen diyor 😂😂 beni de bir uyku bastırdı oraya yatınca okadar sersem oldum ki nereedeyse uyuyakalıyordum .
Doktorum ıkınmamı söylüyor bende uyusam birşey olmaz diyorum 🤣 niye böyle birsey diyorum bilmiyorum aaaaaaa hadi ama bak sinirleniyorum diyor bana 😂 korkmuş gibi yapıp ikinmaya başladım ☺ 4 kez ıkındım sonra bir rahatlama hissi 😂 sonra ki gelen kızımın sesi 🌼 göğsüme yatırıldı hemen 😍 kokusu mukemmel dağ çiçeği gibi kokuyordu 😍 bi denli eşsiz 🤩
3.110 kilo 😊 kesiğim olmadı ☺ sonra kızımı silip götürdüler babasina , bende normal odaya geçtim eşim geldi kıpkırmızı olmuştu 😔😘 merak ede ede kızımızı gördüm kucağıma verdiler ben tutamam sanıyordum dedi gözlerinden yaşlar akıyor 😔 ya dedim ağlama geldi sarıldı sen benim hayatimda gordugum en güzel en merhametli annesin dedi alnımdan öptü ☺ tam o sirada bebeğimiz geldi , sonra doktorumuz geldi 😊 bakiyorum da alından opmeler falan dedi 😂 benim alnımdan kim öpecek dedi 😁 doktorumuz ( erkek ) 😊 esim dedi opmezmiyim 😂😂 aaa yok dedi korona var 😂 neyse ya agzim iyice açıldı kızım yanımda 😊
Rabbim her bebek isteyene versin
Kolay doğum yapmak isteyenlere doğum
40 haftayı devirmiş annelerimize bir an önce kavuşmayı
Nasip etsin allaha emanetsiniz 😍