Zeyno78 Gizem_34 4180 gram doğmuştu oğlum.💙İkinci oğlum da o kadar dikkat ettim 38 haftalık 3040 gram doğdu.
Ogretmenanne35 Gizem_34 yanılma payları olabilir diyor her seferinde doktorum ama ölçüm sonucu 3069 çıktı bugün 35+6 idi ama önden gidiyor benim oğlum biraz
Ecis Melikeadiguzell olsun benim bebişte öyle ama doktor hiç takılmıyor doğduktan sonra besleriz bizde sağlıklı olsunlar yeter kilonun çok önemi yok 🥰
Munzurrrrr Ys35 canım doktor bişe dedi mi doğum ile alakalı bana karın etrafında kilosu böyle giderse normal doğum zor gibi görünüyor dedi
Ogretmenanne35 Munzurrrrr bana doktorum 3800 ü geçerse kesin sezeryan yaparız demişti daha önce . Ama haftaya37+3 de çatı muayenesi olacağım
Aslan_syl Kızlar benim bebeğim kilo almıyor hiç haftada 30 gr almış 36+2 2240 gr şu an ne yapmam lazım ben çok iştahlı değilim korkuyorum sağlık sorunu olur diye öneriniz var mı ?
teachervera Aslan_syl Protein ağırlıklı beslenin. Benim doktorum öyle demişti 12 günde 508 gram almıştı bebeğim
Eliftuana Aslan_syl benim bebegim de kilo almıyor 36 haftadayım 2300 olmuş 33 haftalıkken 2240 gramdı doktor yinede haftasıyla uyumlu dedi 60 gram almış bende kafama takıyorum hep
gmzns Aslan_syl sık sık beslenmen gerekli çorba çok tüketebilirsin yoğurt çok ye meyve özellikle vitamin haplarını aksatma al günde 2 tane haşlanmış yumurta ye sürekli ağzında bişeyler olsun atıştır hep kuruyemiş falan
MDT Aslan_syl benim bebeğim de öyleydi canım. 37+0 da son kontrolde 2.450 gram demişti doktor ama 37+2′de 2020 gram doğdu🤷🏻♀️
Aslan_syl Eliftuana ne bilim herkesi duyuyorum kilosu felan maşallah kendimi suçlu hissediyorum acaba benim yüzümden mi ya sağlık sorunu olursa diye