Mervenur26 ben ilk gebelik denediğimiz ay hamile kaldım pekte dikkat edememiştim yumurtlama günlerine aman ilk aydan bebek mi olur rahatlığı ile adet 4 gün geçince acaba olabilir mi ya diye test yapmıştım😂 baya net çıkmıştı. Adet tarihinden 1 - 1.5 hafta kadar önce yerleşme kanaması olmuştu ama ben onu üşüttüğüm için oldu sanmıştım 😅 soğuk alınca bazen pembe kırmızı akıntı olabiliyordu. Yani senin belirtiler de çok uygun gebelik olabilir 😇