EdaAlmohamad iki normal doğum yaptim ikisindede kesi ve dikis oldu ne igne yapilirken nede kesi atılırken hissetmedim çünkü o an vajina girisi çok geriliyor ve sen o gerilmeden dolayı hissetmiyorsun zaten. Sonrasi zaten ilk iki gun kesi yerin sizliyor o da normal zaten sonucta kesiliyor ora ama agrisi parmagini kesmissinde sizliyor yanıyor gibi. Ben cabuk toparlandim cok sukur birazda kafada bitiyor is kendini iyi hissedersen iyi olursun.