EdaAlmohamad canım o tamamen doğumun zorluk veya kolaylığına gore değişiyor. Kesi büyük ya da küçük atılabiliyor. Hiç kesi olmadan 4 kg 300 gr doğuran gördü bu gözler. Tamamen senin kas yapın vajina yapinla alakalı. Benim oğlum biraz zor doğduğu için kesim fazlaydı ddikişte çoktu . Kesi ne kadar büyürse iç dikiş sayısıda artıyor. Çocuk doğdu çıkardılar ya plesenta falan çıkınca herşey bitince uyusturuyolar hatta böyle direk şırıngadan fos diye sıkıverdiler benimkini. Zaten uyuşuk olduğun için birşey hissetmiyordum ama ebe içerde bir bölüm uyuşmuyor acı duyabilirsin dedi orda biraz acı duydum. Sonra zaten dikişli olduğun için yarım saat kadar yatıyorsun hasta bakıcılar gelip kaldırıyor ilk çise falan. Sonra zaten dikiş ne tarafa doğru ise tabi oraya oturup kalkmak biraz acı değilde sizi veriyor. Hastaneden çıkarken baticon yazıyorlar. Sana tavsiyem her wcden sonra pamuğa dök tampon hareketlerle uygulama yap. Birde apış arası dikişler ıslak kaldığı için düşmesi zaman alıyor biraz o yüzden müsait oldukça çamaşırını falan çıkar bacaklarını ac oyle otur biraz iyileşme sürecini hızlandırır. Benim 7. Gün-de dikişler düşmüştü. Doktorun verdiği antibiyotigi falan ihmal etme aman hem dikişler için mikrop vs olayına karşı tedbir oluyor. Ama illaki bi 40 gün iyileşmiş olsa da ara ara sızlama oluyor minicik