eylusko benim doktorum da bize 28+0 da 1542 gr demişti, iki hafta önde gidiyoruz biraz yapılı bir bebiş olacak dedi umarım son haftalarda normale döner çünkü normal doğum istiyorum riske girmek istemem☺️ Kendim şuana kadar 6-7 kg aldım yani top yutmuş gibi görünüyorum bakalım nasıl olacak.