eylusko arkadaşlar az önce doktor muaynem vardı. tam 29+0 bugün. doktor 1600 gram dedi ama fazla felan demedi . 1 hafta önde bu arada . ben kilo almıyorum bebek aliyor. siz de nasildi ?
LalinMom eylusko Normal zaten usg de +-300 gram yanılma payı olabiliyor . Ayrıca bebeğin gelişimi her hafta aynı ilerlemez ½ hafta boyu uzar ½ hafta kilosu iyi olur . Zaten bebeğin gelişiminde kilolu doğum vs de anne babanın genetik özellikleri önemli.
mhlady_2021 eylusko benimde 28. Haftada 1400 dü, 30. Haftada 1800 olmuştu. Muhtemelen 29 da da 1600 dür benimkide 😂
mhlady_2021 Sozturk ben bol bol karpuz kavun yiyorum o şişiryor sanırım. Canım çok çekiyor sulu sulu 😂
asyahumam Arenn Ya benim de 30da 1600du 32de 2 kiloydu doktora sordum şişman mi diye yoo gayet haftasında dedi korkuyorum çok mu tombik diye 🤔 diyet falan uygulatmadi ben normal yemeye devam ediyorum daha da randevuma 2 hafta var , sizin 32de kaçtı acaba?
mhlady_2021 asyahumam canım zaten 32 de 2 kg olması gayet iyi. Tombik değil . Bu haftalarda hızlıca alırlar ama
eylusko mhlady_2021 masallah bebiskolara yaa erken doğum riskim var doktor büyük 2 kiloyu görsek rahatlarız dedi bakalım 😊😊
eylusko mhlady_2021 ohhh en sevdiklerim. ama doktor meyveyi çok yeme dedi bana amnio sıvısının artmasına neden oluyor benim ki biraz fazla oda erken doğumu tetikliyor 🙄🙄
asyahumam mhlady_2021 teşekkürler canım 😍 ben normal doğum istiyorum da çok tombik de olmasın yani iri olunca direk sezeryan diyorlar ondan korkuyorum yoksa sağlığı Daha önemli tabi ki 🙏
eylusko mhlady_2021 hızlıca kilo alma moduna girdik . nasil ya 3 hafta sonra benim.bebegim 2 kilomu olacakkkk🧡🧡🧡💞🍭💞🍭💞🍭
eylusko Elisammmbade kurban olayım olsada yesek o pamuk yanaklarını böyle içine çekerek öpsek yumuşacık yumuşacık düşündükçe çıldırıyorum 💖💖💖💖
Elisammmbade eylusko ahh ah aklıma geldikçe eriyorum bitiyorum bende sağlıkla kucağimiza alalım inşallah canım 🥰🥰🥰