gulin-35 MinikEkran ben kıza benzettım kafa yapısı narın ama dedıgım gıbı ultrason aletı baya ıyı gıbı o yuzden de boyke gozuyor olabılır
Elcnbykckr gulin-35 evet doktorumun cihazı yeni büyük ihtmalle 😊 en son erkek dedi ama bana sanki Kız gibi geliyor
Kahverengi gulin-35 [url=https://resimyukle.link/i/LZhnW][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/LZhnW.jpg[/img][/url] rica etsem benimkinede baka bilirmisiniz 😊 [url=https://resimyukle.link/i/LZMmt][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/LZMmt.jpg[/img][/url]
Kzsstm https://resmim.net/i/HHbO1 https://resmim.net/i/HHeqT https://resmim.net/i/HHY8G https://resmim.net/i/HHKZC bize de bakarmısınız lütfen @gulin-35
2baby1moms AlyaEkmen_ Bana da erkek dediler 3.5 aylık iken 26+3 olduk büyük ultrasonda ve doktor muayenesinde kız dediler. Daha çok erken cinsiyet için
2525_zyno Minikpandaa cnm rabbim saglıkla Kucagına Almayı Nasip etsin Kaçıncı haftanda Öğrendin Net olark Ben 13 hafty yeni girdm de beklesmmi diyorum daha hiç gitmedim🙈
Minikpandaa 2525_zyno allah razı olsun bence sağlam bilgi iyidir 2 hafta daha bekle 15 te gidersin ben 15 teyim bugün öğrendik
Bsrdgtkn Rabia2934 benden beteri de varmış 🤦🏼♀️ Detaylıya girdin mi ben 28. De giricem onu bekliyorum artık orda da göstermezse doğunca öğrenirim 😊
Ezgiilgin AlyaEkmen_ ne dediler özel de mi ogrendiniz bende 12 haftalıkken özelde öğrendim kız dedi ama değişir mi bilmiyorum bir hafta sonra gidicem 16 haftalık olucaz inşallah değişmez bir oğlum var
AlyaEkmen_ Ezgiilgin devlet hastanesi idi şehir Hastanesi hatta ben hiç sormadım cinsiyeti kendisi söyledi erkek bebeğin bende yüzde kaç dedim 99 erkek dedi bacak arasına falan baktı 🤗
Ezgiilgin AlyaEkmen_ anladım bende özelde öğrendim 12 haftalıkken değişir falan diyor çevremdekiler bakalım bir hafta sonra belli olacak