2melekannesi_ @gulin-35 bize de bakar mısınız lütfen burada 13+0 dı🌸 https://www.hizliresim.com/ax8uo8d
MinikEkran gulin-35 [url=https://www.hizliresim.com/ry2f1av][img]https://i.hizliresim.com/ry2f1av.jpg[/img][/url] bizede bakabilir mısınız 😊
Sansimizolkuzumuz gulin-35 https://resimyukle.link/i/LZaSV https://resimyukle.link/i/LZzYG şimdi oldu mu acaba
MinikEkran gulin-35 ultrasonda 12 haftalik suan 17 haftaligiz 2 hafta önce kordondan dolayı göremeyip kıza benzetti çarşamba kontrolüm var bakalım 😍
gulin-35 MinikEkran ben kıza benzettım kafa yapısı narın ama dedıgım gıbı ultrason aletı baya ıyı gıbı o yuzden de boyke gozuyor olabılır
Elcnbykckr gulin-35 herkes kız dedi forumda hiç erkek diyen olmadı doktor önce bi Kıza benziyor dedi sonra 13te kesin erkek dedi 🙈
gulin-35 Elcnbykckr ozaman alet baya ıyı bızımkıler fotokopı gıbı cunku 😀renklı degılse uc bes boyutlu ozaman bılmem 😀
Kahverengi gulin-35 [url=https://resimyukle.link/i/LZhnW][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/LZhnW.jpg[/img][/url] rica etsem benimkinede baka bilirmisiniz 😊 [url=https://resimyukle.link/i/LZMmt][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/LZMmt.jpg[/img][/url]
Elcnbykckr gulin-35 evet doktorumun cihazı yeni büyük ihtmalle 😊 en son erkek dedi ama bana sanki Kız gibi geliyor