Ysmnbdl Funda2735 ne kadarlık sizin 😃 ağırlaştıkça gerçekten çok baskı yapıyor ama artık son ay hissettiriyor 😄
Eda115354 Ysmnbdl o zaman yanma akıntı da vardır sizde. Bana gece tek içmelik ilaç vermişti o işe yaramıştı geçer umarım sizin de
Eda115354 Ysmnbdl hatırlamıyorum maalesef ama gece tuvalete gittikten sonra bardakta eritip içtim diye hatırlıyorum tek seferlik bi ilaç yani. Sonra geçmişti.
gulstgl Ysmnbdl haftamız aynı bende de oluyordu 3 gün önce doktoruma sordum “Bebek ağırlaştıkça orada kan dolaşımı bozulur o ağrılar batmalar çok normal. Ayağını uzun süre altına aldığında parmaklarının uyuşması gibi düşün” demişti. 😊
Ysmnbdl gulstgl evet çok baskı hissediyorum da bu ayrı gibi korkuttu bian ☹️ İnşallah hayırla zamanında kucağımıza alırız 🌸
Ysmnbdl Eda115354 evet bana da aynısını verdi bugün aldım gece yatmadan suda eritip içecekmişim tek toz 😊 inşallah geçer inşallah 🙏🏻