Kızlar 33+5 olduk son 4 gündür karnımın alt kısmında inceden bişe var sancı da değil batma da değil ama adet olmadan önce hissedilir ya öyle bi his var 😖 doktora gittim bi sıkıntı çıkmadı nst sancı falan çıkmadı ama bu his devam ediyo özellikle ayaktayken sanki adet olacakmışım gibi bi sızı his var 🧐 böyle olan var mı acaba ağırlaştığı için baskı yapıyo diye düşünüyorum ama bilemedim