AysLLL 33+3 her gece sabahliyorum dönmekten yoruluyorum artik neden bilmiyorum sizdede ayni sorun varmi ?
Deletedmom_5 AysLLL Yoh valla oyuncak bebek gibi kafamı yastığa koyuyom gözlerim anında kendisi kapanıyor😁😁
tanya25 AysLLL Şu an olduğu gibi.. 34 hafta bitecek malesef asla uyuyamıyorum özellikle burun tıkanıklığından muzdarip durumdayım.
Irmakayla AysLLL gece karanlıkta uyumayı cok özledim hep hava aydınlanıyor ayaklarm yanıyor nereye yatsam rahat edemiyorum cok yoruldum 33. Haftamdaym
AysLLL tanya25 o ayri iskence malesef 🙄 hangine sinir olucagimi sasirdim milletten duyuyorum hep uyuyorum oyle boyle diye sinir oluyorum artik 🤨
AysLLL Konusanvapurlar sende benim gibi erken baslamissin uykusuzluga hamilelik uyku yapar dediler bizde ters tepmis
AysLLL Konusanvapurlar bu btse bebegimizin uykusuz geceleri baslicak hic biticek gbi gormuyorum ben 😁 esim diyor sana alisman icin on hazirlik bu 😁
AysLLL hanimhanimcik bademsekeri42 malesef canim benim o zamanda uyku yokmus dogursakmi iyi tutsak mi iyi bilemedim 😶
AysLLL Irmakayla yarasa modunda btun gece heryerim yastik benimde bide cok hareketli dur durak yok tam dalicam basliyor tekmelere dahada 7 hafta var ikimizinde 😶
bademsekeri42 AysLLL kesinlikle evet 33 teyim bende 2 haftadır uyku düzenim kaçtı . Çok uykum var ama saat başı uyanıyorum bazende gece uyanıp sabaha kadar dönüyorum ne olacak bilmem zaten doğumdan sonra uyku yok diyolar bebek yüzünden bari şimdi uyuyup vücudumuzu dinlendirsek 😢
mco 28w deyim şuan 20w dan bu yana gözüme uyku girmiyor ayak el yanmasından sıkıntı basmasından tükendim resmen. Şuan olduğu gibi her gece böyleyim
AysLLL mco benimde oyleydi her yerim sis agri desen ona keza baktim yapamiorum artik is surekli yatiorm suan bak sisligm yok o kadar sende dinlen birak elleme bisey insanin cani durmuyor surekli is ama artk vucut dayanmiyor
AysLLL Ays0 bende oyle diyorum ama herkes diyor o zamanda su gunlerini ozluceksin acaba gercektn oyle mi dicez 😁
MehmetBarlasinAnnesi Normalde bende sürekli uyanırım hatta yatakta otururken yorgunluktan kendimi sallayıp uyutmuslugum da çoktur ama nedendir bilmiyorum 2 gündür suya bile kalkamıyorum baya yoruldu galiba vücudum sanirim