Cansu-1 GoncaClk 10. Haftada duydum geriden gelen gebelikti benimki oyüzden kalp atışları oluşmamıştı şimdi çok iyi haftasında ileryor
GoncaClk Anneyim42 cuma günü keseyi gördük 5+4 dedi doktor keseye göre. Bu cuma yine gidicez ins bende duyarım stres yapıyorum 🙄
iki_minik_annesi Ayzen91 yaaa biz 6 haftalik olmamiza ramez kese gozukmuyo dedi ama kanda filan pozitif ciktki normalmidie acaba carsamba kontrole gidicez insallah
Ayzen91 iki_minik_annesi gonlunuzu ferah tutun bence Allahın ıznıyle keseyı gorursunuz bence kısıden kısıye degısır Allah saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsın ınsallah 😇🧿
iki_minik_annesi Nutellaaaa 320,49 yaziyo ama telefondan ogrendik pozitif dediler nekadarlik dedik onu bilemeyiz hurdan dediler
cennetkokulum_ GoncaClk kesecigimizi 5.haftada gördüm ama devlet hastanesine gittiğim için kalp atışını 13.hafta da dinledim 😅🤭
iki_minik_annesi cennetkokulum_ devlet hastanesinde dahami gec dinletiyolar ilk defa devlette dogum yapcam ozelden ne gibi farklari var yardimci olurmusunuz cok tedirginim
cennetkokulum_ iki_minik_annesi devlet hastanesinde malesef geç dinletiyolar ve ultrason kağıdı vermediler sordum kaç kez makinemiz buna uygun değil dediler tedirgin olmayın lütfen