Selam hanımlar , doğum yaptım 5,20 geçe . Hastaneye geldiğimde 8 cm açılmam olmuş 10 cm ile doğum yaptım kendi sancımı çektim suni sancı çekmedim . 20 dk da doğurdum normal doğum ile . Gerçekten tarifi çok zor bi acı ve tarifsiz bir mutluluk :) dualarınız için Allah razı olsun ben atlattım çok şükür darısı bekleyen annelerimizin başına