Güzel anneler gündüz kanamam olduğundan fakat sancım olmadığından bahsetmiştim , Şuan yine kanamam oldu ve daha fazlaydı. Gaz sancısı gibi sancım var ve çok korkuyorum hastaneye gidemiyorum korkumdan lütfen çok dua edin bana . Şimdiden Allah razı olsun Allah hepinizin doğumunu kolaylaştırsın inşallah 🤲🏻