Merve55 ben de dün gittim o yüzden azaldı hissedemiyorum diye bi sorun çıkmadı kalp atışı çok iyi kan akışı iyi suyu iyi anormal bi durum yok ama kıpır kıpır değil nedense giç böyle olmuyordu korkuyorum haliyle 😞🤷♀️ doktorum böyle devam ederse yine gel dedi 😒