Tosbik-42 Merhabalar tatlış anneler 17+3teyiz henüz bebeğimi hic hissetmedim erken mi ? Yoksa coktan hissetmelimiyim🧐😍
Hafizeplt Tosbik-42 bende 18. Hafta net hissettim öyle seyirmeler oluyodu ama bebek mi emin olamıyorum😅
Mrs-Turkk Purpura26 bende böyle pıtt pıttt balon patlıyor gbi oluyordaa 18+2 yimm bebeğim mii anlıyamıyorumm ☺️
tcasl Tosbik-42 bende çok sabırsızlanıyodum 20 den sonra oluyo ama harika bişey ya 😍😍 sürekli tekme atsın diye bekliyorum resmen 😆 aşı da bebeği hissedince yaptırıyosun
Purpura26 Mrs-Turkk Kendi nabzını da duyuyor insan devamlı pıt pıtsa nabızdır. Arada hissediyorsan bebekdir canım 😃
Hafizeplt Tosbik-42 ona bebek hareketi diyolar işte ama sende benim gibi net bişey istiyorsan birazcık dah bekle😀 sonra zaten durmuyolar 30+5 benim hoşuma gidiyo hareketleri ama bazen çok canımı yakıyor 😅
Mrs-Turkk Tosbik-42 ve sırt üstü uzanıp onu sevdiğimde,konuştuğumda da aynıı pıtt pıtt oluyor o yüzden bebeğim bu diyorum artık😂İlk gebelik olunca anlıyamıyor insan direkt sert bir tekme bekliyor🤪
Fatmazehra51 Tosbik-42 Ben iki buçuk aylıkken seyrime olarak hissettim şimdi 3 aylık olduk hissediyorum yavaş yavaş bebisin kız mi kız geç hareket eder derler ama be inki de erken oldu MasaAllah 😍
muges44 Tosbik-42 ilk defa, 18.haftamın son günlerine doğru günde 1 veya 2 kere pıt pıt şeklinde hissetmiştim🥰Seninde az kalmıştır hissetmene belki🤩