Merhaba kızlar bende 13+6 oldum şuan ikili test yaptırmadım ben cinsiyette henüz öğrenemedik 😁geçen hafta vardı randevum kıza benziyor ama net göremiyorum dedi birde oğlum var 3 yaşında kısmet bakalım ne çıkacak 😁 12 Temmuz devletten sıra aldım birde oradaki doktor görsün belki cinsiyet görür öbür ayı bekleyemeyeceğim meraktan 😂😂