@Babykus 16. Haftada geçti çok şükür. Açım diye ağlıyordum geceleri 😬 Meyve, çubuk kraker ve buzlu dondurma yiyebilmiştim çok şükür bir sorun yaratmadı bu durum gayet iyi şimdilik şu an 23. Haftadayım. Doktorum mideni bulandırıyorsa sorun değil dedi yemek zorunda hissetme 5 kilo verdim ama şu an geri alıyorum 😂 İnşallah geçer sizin de en kısa zamanda, sağlıkla 😇